Doprava a platba

Spôsoby platby

1. Platba kartou ONLINE cez platobnú bránu
2. Platba v hotovosti pri osobnom odbere
3. Bankový prevod vopred na náš bankový účet
4. ONLINE bankovým prevodom cez Internet Banking platobnú bránu

5. Platba cez Apple Pay alebo Google Pay

1. Platba kartou ONLINE (bez poplatku) - platba kartami MasterCard®, Maestro®, VISA, VISA Electron. Po výbere spôsobu platby platobnou kartou v košíku počas nákupného procesu objednávky budete presmerovaný na stránku zabezpečenej platobnej brány Besteron, kde zadáte údaje karty (číslo karty, meno držiteľa karty, platnosť karty a CVC/CVV kód karty). Platba sa uskutoční okamžite v priebehu pár sekúnd a my Vám môžeme odoslať tovar na dodaciu adresu. Ide o najrýchlejší spôsob vybavenia Vašej objednávky.

UPOZRONENIE k ONLINE platbám kartou - v žiadnom prípade sa nedostaneme k Vašim prihlasovacím údajom k účtu či údajom o Vašej karte. Tie vypĺňate vždy až na zabezpečenej stránke platobnej brány.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dobierka pri doručení (poplatok 1€ pri objednávke do 79€, nad 79€ bez poplatku) – platba kuriérovi v hotovosti alebo platobnými kartami MasterCard®, Maestro®, VISA, VISA Electron, pri prevzatí objednávky na dodacej adrese.

2. Platba v hotovosti pri osobnom odbere (bez poplatku) - pri osobnom prebratí objednávky na našej adrese pre osobný odber zaplatíte v hotovosti.

3. Bankový prevod vopred (bez poplatku) - Vaša objednávka bude vybavená po prijatí platby na náš bankový účet. Ako variabilný symbol prosím uveďte číslo faktúry alebo číslo Vašej objednávky. Faktúra alebo číslo objednávky, ako aj potrebné údaje na prevod Vám budú odoslané na Váš e-mail hneď ako odošlete Vašu objednávku.

UPOZORNENIE - prevod z inej banky ako je Fio banka, a.s. môže trvať 1 až 2 pracovné dni.

4. ONLINE bankový prevod vopred cez Internet Banking platobnú bránu (bez poplatku) - okamžité platby cez Internet Banking platobnú bránu sú vhodnou alternatívou pre tých, ktorí neradi platia platobnou kartou na internete (nemusia nikde vypĺňať údaje platobnej karty). Platobné tlačidlo Vás presmeruje do Internet Bankingu, kde zaplatíte na jedno kliknutie a následne budete presmerovaný naspäť do e-shopu. Internet banking cez Vašu banku umožňuje okamžitý prevod platby a okamžité odoslanie objednávky. Podporujeme platobné brány týchto bánk - Tatra Banka, VÚB, Poštová Banka, Slovenská sporiteľňa, UniCredit Bank a cez Viamo.

- po výbere spôsobu platby platobnou bránou v košíku počas nákupného procesu objednávky budete presmerovaný na stránku Internet Bankingu alebo mobilnej aplikácie banky.

- po prihlásení si skontrolujete údaje, ktoré sú už vopred vyplnené z e-shopovej objednávky

- po kontrole údajov odošlete platbu a následne Vás platobná brána presmeruje naspäť do e-shopu

- výhodou je, že ste v známom prostredí e-shopu a Internet Bankingu. Neprechádzate na tretiu stránku platobnej brány a zároveň sa minimalizuje Vaša chybovosť, keďže máte všetko predvyplnené a plne automatizované

5. Platba cez Apple Pay alebo Google Pay - používanie Apple Pay a Google Pay je jednoduché a funguje so zariadeniami Apple a s tými, ktoré používajú Android, a používate ich každý deň. Vďaka nim môžete bezpečne nakupovať v obchodoch, v aplikáciách a na internete.

Bankové spojenie Fio banka, a.s.:

IBAN: SK3083300000002501491134
SWIFT: FIOZSKBAXXX
Číslo účtu: 2501491134/8330
Variabilný symbol: číslo Vašej objednávky alebo faktúry

 

Doprava

Doprava je ZADARMO pre všetky objednávky nad 79€ s DPH. Všetky zásielky doručujeme iba v rámci Slovenskej republiky a to prostredníctvom nasledujúcich možností -

 

DPD kuriér

 

Balík do 79€ s DPH - 3,50 € s DPH
Balík nad 79€ s DPH - doprava ZADARMO
Platba dobierkou je spoplatnená – 1 € s DPH*

*pri objednávke nad 79€ s DPH bez poplatku za dobierku

 

 DPD Pickup (Alzabox)

 

Balík do 79€ s DPH - 2,50 € s DPH
Balík nad 79€ s DPH - doprava ZADARMO
Platba dobierkou je spoplatnená – 1 € s DPH*

*pri objednávke nad 79€ s DPH bez poplatku za dobierku

 

DPD Kuriér – doručenie priamo do Vašich rúk.

Lehota dopravy je nasledujúci pracovný deň po dni podania kdekoľvek na území Slovenskej republiky. O dodaní zásielky kuriérskou službou budete priebežne informovaný e-mailom alebo SMS notifikáciou o pohybe zásielky.* Balík je doručovaný maximálne 3-krát. Informáciu o predpokladanom doručení dostávate s 1 až 3-hodinovým časovým predstihom, dostanete aj telefonický kontakt na kuriéra ako aj na zákaznícky servis a link, prostredníctvom ktorého môžete zmeniť požadované údaje o doručení.** Zároveň Vám bude doručený PIN kód k zásielke, vďaka ktorému sa nemusíte pri preberaní zásielky identifikovať dokladom totožnosti a môže ho za Vás prebrať ktokoľvek, komu poskytnete PIN kód.*** Celé prebratie zásielky je tak rýchlejšie a bezkontaktné. Oznámenie je odoslané v deň doručenia a obsahuje tiež číslo balíka a v prípade dobierky jej sumu. Dobierku môžete zaplatiť kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou. V prípade dohody s kuriérom môže spoločnosť DPD doručiť zásielku aj na alternatívne miesto doručenia a to do vybraného miesta DPD Pickup.

* po odovzdaní zásielky kuriérovi, Vám pošleme číslo balíka, na základe ktorého môžete  balík sledovať na tomto linku - https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/
** V prípade potreby viete zmeniť adresu alebo deň doručenia v aplikácii myDPD

*** Ak zásielka obsahuje tovar, ktorý smie prebrať iba plnoletá osoba, ktorá najneskôr v deň doručenia dovŕšila 18 rokov, je potrebné, aby sa kuriérovi preukázal príjemca platným dokladom totožnosti na preukázanie veku.

V prípade akýchkoľvek otázok sa môžete obrátiť na spoločnosť DPD prostredníctvom e-mailovej adresy - dpd@dpd.sk

DPD kuriér zvyčajne doručuje zásielky v pracovných dňoch medzi 10.00 – 16.00h

UPOZORNENIE - v čase zvýšenej záťaže na kuriérske služby (obyčajne pred Vianocami) môže v ojedinelých prípadoch trvať doručenie objednávky 1 až 3 pracovné dni. Dôležité je zadanie správnej dodacej adresy a kontaktných údajov, ktoré pri ich nesprávnom zadaní môžu skomplikovať alebo predĺžiť dobu doručenia aj za štandardných okolností. Preto by sme Vás radi poprosili, aby ste tieto informácie dôkladne po sebe skontrolovali pred odoslaním objednávky.

 

DPD Pickup (Alzabox)

Je sieť odberných miest spoločnosti DPD v rámci celého Slovenska. Pri výbere dopravy môžete využiť doručenie do odberného miesta Pickup. Balík si tak budete môcť vyzdvihnúť v dni a čase, ktorý vyhovuje vám.

Ako si viete nájsť odberné miesto DPD Pickup? – Jednoduchým spôsobom. V procese objednávky, v kroku "doprava a platba" si zvolíte DPD Pickup SR a jednoducho si viete nájsť odberné miesto podľa PSČ, mesta, ulice alebo názvu pobočky. Zoznam odberných miest nájdete aj na stránke DPD.

Aké výhody prinášajú odberné miesta DPD Pickup?

- veľká sieť odberných miest a doručovacích boxov (viac ako 1000) a postupne pribúdajú ďalšie.

- flexibilný čas odberu balíka, v závislosti na otváracích hodinách prevádzky. AlzaBoxy (a ďalšie balíkoboxy) sú prístupné 24 hodín denne, 7 dní v týždni (vrátane víkendov a sviatkov). Viac informácií o AlzaBoxoch (a ďalších balíkoboxoch) nájdete tu.

- okrem hotovosti aj možnosť zaplatiť dobierku kartou alebo cez Viamo. POZOR!!! - v AlzaBoxoch je platba za dobierku možná iba vopred. Po doručení zásielky do boxu Vám DPD pošle inštrukcie a link na zaplatenie dobierky vopred cez platobnú bránu. Až po zaplatení dobierky Vám DPD pošle PIN kód, ktorým si budete môcť prevziať balík v Alzaboxe.

- uloženie zásielky v odbernom mieste DPD Pickup je až 5 kalendárnych dní. V AlzaBoxe (a v ďalších balíkoboxoch) je zásielka uložená 3 kalendárne dni (vrátane víkendov a sviatkov).

- o dodaní zásielky do odberného miesta ste priebežne informovaný e-mailom alebo SMS správou ako aj o časoch, kedy si môžete balík vyzdvihnúť a zároveň Vám bude doručené aj heslo (PIN kód) pre vyzdvihnutie zásielky, ktoré nadiktujete obsluhe výdajného miesta, alebo zadáte podľa inštrukcií v AlzaBoxe (a v ďalších balíkoboxoch).

- po odovzdaní zásielky kuriérovi, Vám pošleme číslo balíka, na základe ktorého môžete  balík sledovať na tomto linku - https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/

UPOZORNENIE - pri výbere doručenia do AlzaBoxu (a do ďalších balíkoboxoch) môže nastať v ojedinelých prípadoch situácia (najčastejšie v predvianočnom období), že vo vybranom boxe nie je voľné miesto na uloženie zásielky, ktorá sa tak bude doručovať nasledujúce pracovné dni, keď sa miesto v boxe uvoľní. Doručenie zásielky sa tak môže predĺžiť a na túto situáciu nemáme žiadny vplyv.

V prípade akýchkoľvek otázok sa môžete obrátiť na spoločnosť DPD prostredníctvom e-mailovej adresy - dpd@dpd.sk

 

MOMENTÁLNE NEDOSTUPNÉ!!! Osobný odber - je určený pre kupujúcich, ktorí uprednostňujú osobné vyzdvihnutie objednaného tovaru priamo na našej adrese pre osobný odber – Miletičova 46, 821 08 Bratislava (oproti trhovisku). Pri objednávaní tovaru je potrebné zvoliť si túto možnosť v sekcii "doprava a platba". Osobný odber je bez poplatku.

Po akceptovaní Vašej objednávky Vás bude o dostupnosti tovaru informovať náš zamestnanec telefonicky, SMS správou alebo e-mailom. Vašu objednávku sa snažíme pripraviť k odberu v čo najkratšom čase. Môže sa stať, že produkt na sklade nebude v požadovanom množstve alebo sa medzitým vypredá, preto Vami objednané produkty pripravíme od 24 do max. 72 hodín.

Tovar bude pripravený k osobnému odberu zvyčajne po dobu 3 až 5 pracovných dní od akceptovania Vašej objednávky, potom bude vrátený do predaja a objednávka bude stornovaná. Dobu odberu je, samozrejme, možné predĺžiť po vzájomnej dohode.

UPOZORNENIE - na vyššie uvedenej adrese nie je kamenná predajňa (t.j. nie je tam možný nákup) a nie sú tam ani otváracie hodiny.
Objednávku je možné prevziať po dohode s kolegami na konkrétnom dni a čase.

V prípade otázok, zmien alebo nejasností nás môžete kontaktovať e-mailom alebo telefonicky na -

e-mail: info@alkohol-eshop.sk

mobil: 0905 966 062

 

Zaokrúhľovanie hotovostných platieb od 1.7. 2022

Od 1. júla 2022 sa na Slovensku obmedzilo používanie 1 a 2 centových mincí a vstúpili do platnosti pravidlá pre zaokrúhľovanie nákupov platených v hotovosti na 0 alebo 5 centov. Obmedzenie obehu najmenších mincí v konečnom dôsledku zjednoduší život príjemcom objednávok, ale aj obchodníkom/podnikateľom. Aj kvôli týmto legislatívnym zmenám kuriérska spoločnosť DPD zaviedla od júla 2022 možnosť platiť platobnou kartou na každom odbernom mieste DPD Pickup na Slovensku.

V novembri 2021 bol prijatý zákon č. 457/2021 Z.z., ktorým sa mení zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. S účinnosťou od 1.7.2022 sa ním zaviedlo zaokrúhľovanie cien tovarov a služieb pri hotovostných platbách s cieľom minimalizovať potrebu používania 1 a 2 centových mincí.

Novelou tohto zákona sa úplne nezrušilo ich používanie. 1 a 2 centové mince zostávajú aj naďalej akceptovaným zákonným platidlom:

- zákazníci budú môcť nimi stále platiť.
-
obchodníci ich budú aj naďalej prijímať – nemôžu si dovoliť ich neprijať.
-
obchodníci ich už však nebudú môcť zákazníkom vydávať.

Slovensko týmto krokom nasleduje niektoré krajiny z eurozóny, ako napr. Belgicko, Holandsko, Fínsko či Taliansko.
Zaokrúhľovať sa nebude každá položka nákupu, ale až
celková cena nákupu. Cena platená v hotovosti sa tak podľa zákona bude zaokrúhľovať na 0 alebo 5 centov.

Podľa Národnej banky Slovenska budú dopady na spotrebiteľov minimálne. Napr. domácnosti nakupujúce najčastejšie a s menším počtom položiek v nákupe by mohli stratiť podľa odhadov necelé 2 centy mesačne.

Ako zmena ovplyvní doručovanie Vášho tovaru?

Pravidlá zaokrúhľovania sa týkajú iba hotovostných transakcií, pri bezhotovostných platbách sumu nie je potrebné zaokrúhľovať. V prípade kombinovanej platby, teda ak je možnosť zaplatiť časť sumy napríklad kartou a časť v hotovosti, zaokrúhľuje sa iba tá časť, ktorá je platená v hotovosti.

V našom eshope máte možnosť platiť v hotovosti pri osobnom prebratí objednávky alebo napríklad pri doručení na dobierku či pri preberaní tovaru na odberných miestach. Pri zaokrúhľovaní platieb budú vznikať drobné odchýlky v sumách pri zaúčtovaných transakciách. Aby sme sa efektívne vyhli týmto komplikáciám, v našom eshope sme nastavili zaokrúhľovanie celkovej ceny nákupu.

Čo sa stane v prípade vrátenia tovaru?

Pripraviť sa treba v prípade vrátenia tovaru alebo reklamácie. Obchodník by mal vedieť priradiť konkrétnu platbu tak, aby dokázal v prípade reklamácie zákazníkovi vrátiť sumu, ktorú za tovar skutočne zaplatil.

Ako sa budú zaokrúhľovať hotovostné platby?

- ak suma nákupu končí jedným alebo dvomi centami, výsledná platba sa zaokrúhli smerom nadol.
- ak suma nákupu končí tromi, štyrmi, piatimi, šiestimi alebo siedmimi centami, výsledná suma sa zaokrúhli na päť centov.
- ak suma nákupu končí na osem alebo deväť centov, platba za nákup sa zaokrúhli nahor.

Príklady zaokrúhľovania:

1.      Cena výsledného nákupu je 3,66 €. V prípade platby v hotovosti sa výsledná cena zaokrúhli matematicky nadol a kupujúci zaplatí 3,65 €. Ak by sa tento nákup platil platobnou kartou, kupujúci zaplatí nezaokrúhlenú sumu 3,66 €.

2.      Cena výsledného nákupu je 48,32 €. Kupujúci chce zaplatiť v hotovosti 20 € a zvyšok platobnou kartou. 20 € sa odpočíta z výslednej sumy nákupu (48,32 € - 20 € = 28,32 €) a kupujúci doplatí 28,32 € platobnou kartou bez zaokrúhlenia.

3.      Výsledná cena nákupu je 48,32 €. Kupujúci chce zaplatiť v hotovosti 8,32 € a zvyšok platobnou kartou. Kupujúci zaplatí v hotovosti 8,30 € (suma zaokrúhlená matematicky nadol) a zvyšok 40,02 € doplatí platobnou kartou bez zaokrúhlenia.

Viac informácií môžete nájsť v Novele zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách.

Najdôležitejšie novinky priamo na váš email

Získajte zaujímavé informácie vždy medzi prvými

Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.